خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

درد ودل با آقا

منتی هم سرمون بذاری بد نیست آقا جان،ازمون گله کنی بد نیست آقا،نگرانم پس از مردن من برگردی،نگرانم آقاجان


نکنه منتظر مردن مایی آقا ،منتظرانت بمیرن میای آقا؟؟؟؟؟


آقا یه عمر گناه کردم غلط کردم.اشکتو در اوردم.نفهمیدم.نمیخواستم گناه کنم.توهم شاهدی خدا.شاهدی بعد از گناه پشیمون شدم.الان فقط منتظرم.آقا دلم درد داره ولی بهتر از این بلد نیستم بنویسم.بیا آقا تا زنده ایم.


اللهم عجل لولیک الفرج



واسه ظهور آقا دعا کنید.گریه واسه آقا ظهورو نزدیک میکنه.دعاکنید

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه زهرا جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 16:44

اللهم عجل لولیک الفرج

الهی آمین

مجتبی پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 12:15 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

سلام وعرض ادب فوق العاده است این اهنگ وبتون

سلام.ممنونم.لطف دارید بزرگوار

نادم چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 04:18 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

به قول یه دوست :

تعویض یا تبدیل نمی خواهم ... دلم " تغـییر " می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند...
روشن کند...
امیدوار کند...
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده

بیشتر از " یک لحظه " دوام داشته باشد !
با خودم می گویم شاید ...
شاید هنوز وقتش نرسیده!!!
کسی چه میداند...!
شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده!!!
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند...
و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد ...
باشد ای اتفاق ! ...
گرچه کمی پیرتر شده ام
با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم
اما خیالت راحت باشد...
من صبورم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.