خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

مراقب باشیم



بلند ترین ارتفاع برای سقوط .... افتادن از نگاه مهدی فاطمه است ..

مراقب باشیم ... بال ایمانمان را باد نبرد

مادر شهید



مـــادر است دیگر ...

دلش که تنــگ می‌شود ؛

از آن کوچــه‌های تنگ پاییـن شهر

می‌آید به بهشت زهرا

پیـش پســرش ...


◆ مــادر است دیگــر


گریــه نمی‌کند!

فقــط بطــری آب را دستش می‌گیرد ؛

آرام آب می‌ریزد

خودش هم نم‌نم روی سنگ قبـــرها  آب می‌شود ...

قول



پدر صورت پسر را بوسید
گفت:
تا کی میخوای بری جبهه؟؟
پسر خندید و
گفت:
قول میدم این دفعه آخرم باشه بابا!
پدر:قول دادی ها...!
و پسر، سر قولش "جان" داد...

ترس



از بچگی بهمون میگفتن از کسی نتـرس، فقـــط از خــــدا بتـرس


در حالــی که باید می گفتن از همـــه بترس، به جــــــز خــــدا …!

مادر شهید



نه دلشان می آمد من را تنها بگذارند

نه دلشان می آمد جبهه نروند .
این اواخر قبل از رفتنشان هر روز با هم یکی به دو می کردند.
شوهرم به پسرم می گفت :«از این به بعد ،تو مرد خونه ای .

باید بمونی از مادرت مراقبت کنی .»


پسرم می گفت :«نه آقاجون .من که چهارده سالم بیش تر نیست.

کاری ازم بر نمی آد.شما بمونید پیش مادر بهتره»

-اگه بچه ای ،پس می ری جبهه چه کار ؟بچه بازی که نیست.
- لااقل آب که می تونم به رزمنده ها بدم.
دیدم هیچ کدام کوتاه نمی آیند،گفتم «برید هر دو تاییتون برید»


چه دلمان بخواهد چه نخواهد



چه دلمان بخواهد،
چه دلمان نخواهد،
خدا یک وقت هایی دلش نمیخواهد،
ما چیزی را که دلمان میخواهد
داشته باشیم

آقا بیا



آقا بیا تازندگی معنابگیرد شایددعای مادرت زهرابگیرد

آقا بیا تاباظهورچشم هایتاین چشم های ماکمی تقوابگیرد

آقابیا تااین شکسته کشتی ما آرام راه ساحل دریابگیرد

آقابیاتاکی دوچشم انتظارم شب های جمعه تاسحراحیابگیرد

پایین بیاخورشیدپشت ابرغیبت تاقبل ازآنکه کارمابالابگیرد

آقاخلاصه یک نفربایدبیاید تاانتقام دست زهرا رابگیرد

آقای من

 

ای آخرین توسل سبز دعای ما

آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟

شنبه،دوباره شنبه، دوباره سه نقطه چین…

بی تو چه زود میگذرد هفته های ما...

 



آقاااااااا برایم دعا کن

دلم به حال دلم سوخت

یابن الحسن

سرباز کم است



قطعه گمشده‌ای از پر پرواز کم است ...
یازده بار شمردیم، یکی باز کم است ...
این همه آب که جاری‌ست، نه اقیانوس است !
عرق شرم زمین است، که سرباز کم است ...

خدایا



خدایا...
تموم زندگیمو زیر و رو کن که بی تو دلخوشی هامم گناهه
خودت باش و من و دیوونگی هام
فقط با تو دل من روبراهه

تقصیر من ، تقصیر ما ؛ تقصیر ...؟!



می دانی آقــــــا ...

نیامدن شما از نبودنتان دردناک تر است ...

نبودن از تقدیر است

امــّــا ...

نیامدن شما آقا از تقصیر است ...

تقصیر من ، تقصیر ما ؛ تقصیر ...؟!


اللهم عجل لولیک الفرج

تورا من چشم در راهم



تو آن دلیــل خدایی که حاضری امّا
بـرای آمـدنت نـدبه خوانده ام ؛ آقا

خدا کــند که بتـابی  به باور مـردم
و گل کنی به بلنــدی عشق در دلها

تو فصل آخر منظومه ی خدایی عشق
تمام ِ سوره ی یاسین ، طلیعه ی طاها

بیاکه بی تو چه سرد است فصل ایمانم
و با تو سبــز و بهاری ، تمــام باورها

کانال کمیل



آنانی که با لب تشنه ی حسین.ع. گلبرگی از وجود خــود را

به تمنای وصــال به محبوب خود ارزانـی داشتنــد ...

اینجــا کانال کمیــل است ..

اینجـــا آستانه ی بهشــت است .. اینجـــا گودال قتلــه گاست..

شهدا



سرم را دادم
تا امروز تو سربلند باشی


شرمنده ام شهدا

شهید برونسی



یک روز به ایشان گفتم: همسایه ها می گویند
 آقای برونسی از زن و بچه هایش سیر شده
و همیشه جبهه است.

خنده ای کرد و گفت: من باید بیایم به آنها بگویم
 من زن و بچه ام را دوست دارم،

اما جبهه واجب تر است.
 زن و بچه من این جا در امانند اما مردمی

که آنجا خانه هایشان همه ویران و خراب شده در امان نیستند

آنجا هجده ساله ای درد می کشد برای دین



آنجا هجده ساله ای درد می کشد برای دین ....
و اینجا (بعضی) هجده ساله ها خودشان "درد می شوند" برای دین !
آنجا هجده ساله ای "حـجـابــ" می گذارد تا آزاد کند دیـنش را ازجهالت،
و اینجا (بعضی ) هجده ساله ها "حـجـابــ" برمیدارند
تا آزاد کنند دنیایشان را برای جهالت!
آنجاصورت هجده ساله ای سیلی میخورد،
ازبس که میماند پایِ امام زمانه اش!
و اینجا (بعضی )هجده ساله ها سیلی میزنند
به صورت امام زمانشان،از بس که می دَوَند دنبال شیطان نفسشان!
آنجا هجده ساله ای پرپر شد تا امروز بشود الگوی زنان شیعی،
اما اینجا (بعضی) هجده ساله ها بال بال می زنند
تا الگو بردارند از زنان متحجر غربی
آنجا سال 11هجری ست،
و اینجا 1425 سال بعد ..


یازهرااااااااا

عـشـق من شهـآدت است !



بار الها…
چمـران نیستم که برایت زیبا بنویسم…
همت نیستم که برایت زیبا شهید شوم …
آوینی نیستم که برایت زیبا تصویرگری کنم…
متوسلیان نیستم که برایت زیبا جاوید شوم…
بابایی نیستم که برایت زیبا پرواز کنم…
من عـآشـقـی هسـتمـ
که تنهـآ هنرش طلب عشـق از معشـوق است . . .
مـعـشـوقا !
عـشـق من شهـآدت است !

السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)



می گفت فرشته ها حجاب ندارند
برای خوب بودن نیازی به حجاب نیست
دلت باید پاک باشد
گفتم
من فرشته ای میشناسم
که پشت در هم چادرش از سرش نیافتاد
از مادرم خوب تر میشناسی
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)

آسمــــان ، از تو خبر داشت ولی مــا از تــــو سهم مان بی خبری بود



آسمــــان ، از تو خبر داشت

ولی مــا از تــــو

سهم مان بی خبری بود، نمی دانستیم

آب و جاروی در خانه ما شاهد بود

از تو بر ما گذری بود ،نمی دانستیم

این همه چشم به راهی نگرانم کرده

خــود ایــن هم نظـــری بــود

نــمی دانستیـــم ...


اللهم عجل لولیک الفرج

سلام مادر



سلام بر تو ، بانویی که در حمایت از مردترین ،

 مرد تاریخ ، شهادت را مردانه به جان خرید .

سلام بر تو ، مادری که قهرمان کربلا را دامان مهرش پرورش داد

و سلام بر تو بانویی که نامش تا همیشه بر تارک تاریخ می درخشد …

••شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها تسلیت باد••