خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

شرمنده ام آقا



یا صاحب الزمان ... شرمنده ام

خانه خراب توام یاحسین



ای بهتــــــــرین بهـــانه برای گریستن

بی تو حنای گریه چه بیرنگ می شود

ای مهربان تر از پدر و مادرم حســــــــین

نگاه کردن



مرد باش...
بــــرادرم ...
غــــــیرت فقط این نیست که ناموســت را "بپوشــــــانی "
تا نبینند
نامــوس دیگران را
نگـــــاه "کـــــــردن "
نیز بی ناموســــــــــیست....

آرام از کنارت می گذرد



آرام از کنارت می گذرد ، بی صدا ...بدون جلب توجه...

صورتش نمیبینی،اما در مقابل اویی...

اوست که با سکوت، با تو حرف میزند


و به تو می آموزد.....اگر اهلش باشی...


در اوج کرامت هست و تندیس متانت...

نزدیک،اما دور از دسترس...بی عشوه ولی دلربا...


اوست معلم وقار در قله ی بی نیازی..


هر خارو خسی عاشقش نمی شود


و زیباییش را هر دلی لمس نمیکند...

او پیش از انتخاب شدن انتخاب میکند


و پیش از معشوق شدن عاشق میشود...


با زیرکی گوی عقل را از کنار دیو هوس می رباید....

او همان دختر عفیف و در پس پرده ی حجاب است..

دلم برای تو تنگ است



دلم برای تو تنگ است ای سرا پاخوب

دلم برای تو تنگ است مثل تنگ غروب

چه لحظه های غریبی که بی تو میگذرند

چه روزگارعجیبی است بی تو ای محبوب

چقدربی تو به غربت شکست خاطرخاک

نیامدی وعطش درعطش زبانه کشید

نیامدی وزمین شعله شعله درتب شد

نشست خاطرآیینه هابه آه ملال

شکست خلوت آدینه ها به زمزم اشک

چقدر بی تو به حسرت دلم لبالب شد

نسیم نرگسی از گلشنی نمی خیزد

که تا به دامنش اندوه من بیامیزد


(اللهم عجل لولیک الفرج)

جلسه قرآن



شهدا را به کلامی، به نوائی به خاطره ای .... یاد کنیم

شادی روح شهدا صلوات

کاش منم زائرت بودم



دوباره حال من و شعر می شود مبهم
دلی که دست خودم نیست می شود کم کم
در آرزوی حرم غرق در غم و ماتمم
اگر اجازه دهد زائرش شوم، من هم

کاش تا زنده ام راهم بدی ارباب.....

شهدا مرا ببرید




دلم گرفته شهیدان مرا ببرید


مرا زغربت این خاک تا خدا ببرید


شهدا دعا کنیدکه شهید بشوم،

ولی من کجا وشهادت کجا....

حسین جان



آقاجان دلم تنگه برات

هرلحظه میشنوم که اطرافیانم دارن

میان پابوست،بیشتر میشکنم

کی منو راهم میدی؟

کربلااااااااا



دل آدم رو کباب می کنه و اشتیاق آدم رو صدچندان این پیامک ها


جا مانده ایم و
شرح دل ما خجالت است ...
زائـر شدن، پیاده
یقینا سعادت است ...
ویزا، بلیط، کرب و بلا
مال خوب هاست!
سهم چو من،
پیامکِ "هستم به یادت" است...

ارباب از حال دلم خبر داری که چقد خراب دیدنته

آقا ما بدا چه کنیم که راهمون نمیدی کربلاتو ببینیم


حاج همت


بسم الله را گفته و نگفته شروع کردم به خوردن
حاجی داشت حرف می زد و سبزی پلو را

با تن ماهی قاطی می کرد.هنوز قاشق اول را نخورده ،

رو به عبادیان کرد و پرسید : عبادی ! بچه ها شام چی داشتن؟

گفت: همینو.پرسید: واقعاً ؟ جون حاجی ؟
نگاهش را دزدید و گفت : تُن رو فردا ظهر می دیم .
حاجی قاشق را برگرداند . غذا در گلویم گیر کرد .
حاجی جون به خدا فردا ظهر بهشون می دیم .
حاجی همین طور که کنار می کشید

گفت : به خدا منم فردا ظهر می خورم .


شادی روح شهدا صلوات

یاحسین



یک اربعین غزل، به امید عنایتی ...
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است

چیزی برای عرضه ندارم مرا ببخش
یعنی غزل، نشانه‌ی عرض ارادت است

ما هیچ، ما گناه ... فقط جان مادرت
امضا بکن که شاعرت اهل شهادت است

باشد حسین کرب و بلا مال خوب‌ها
یک مهر تربت از تو برایم کفایت است ...

آقا اصلا دین رو میذاریم کنار


آقا اصلا دین رو میذاریم کنار

بیا اصلا قرآن رو میذاریم کنار

حجاب یه مساله عقلیه!

هر عقل سالمی میتونه قبول کنه

به یه خانم بگو حاضری شوهرت 99%

عشقش مال تو باشه 1% واسه یه زن دیگه؟!

کسی هست بگه حاضرم؟!

پس همونطور که دوس داری شوهرت عشقش مال تو باشه

جوری ازخونه بیرون نرو عشق شوهر مردمو بدزدی!

یه جور لباس نپوش آرایش نکن که 1% عشق یه مردو مال خودت کنی

زن مسلمان باید آنچنان در میان مردم رفت و آمد کند

 که علائم عفاف و وقار و سنگینى و پاکى از آن هویدا باشد!

کــــاری بکـــن ای شهــــید



مــــن اینجا...

در قصــــه خیـــــس این دنیــــــا...

وجـــــودم مچـــاله شد!!!

کــــاری بکـــن ای شهــــید

بعضـــی وقت هــا

نمــــی دانم، در میــــان ایــن گــرد و غبـــار گنـــاه

در این دنیـا

بــا که مـــی توان از بـــی قراری گفــت...؟!

مسیر عاشقی



در مســیر عــاشقی بـایــد
کــــه از ســر هــــــم گــذشت

قصـــه ایــن روزهــا
تــا بــه قیــامـت خـوانـدنـیست

مولا جان



مولا جان برای من این ساعت هــا جــور خاصی میگذرنــــد..
نمی دانــی !
پشت نبودن هـــای تــو
زمان چـــه بی رحمانه نبضش می زند...
ای پسر فاطمه غرق گناهم مرا دریاب
میدانی که تمام دل خوشیم به چرخش چشمان توست
با تمام وجود میگویم تمام تار وپود منی
دوستت دارم