خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

لحظه ای که حجاب برتری خود را به رخ میکشد

یک عکاس خوش ذوق در اقدامی فوق العاده از برخی زائران حرم حضرت امامزاده  صالح که برای ورود به این مکان مقدس می بایست

چادر به سر می کردند، قبل و بعد از چادری شدن از آنها تصویربرداری کرده است  که تنها مقایسه این دو نوع پوشش بدون هیچ توضیحی برتری چادر یعنی حجاب برتر را به رخ می کشد، 

شایان ذکر است امامزاده صالح از فرزندان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشند،و این مکان مقدس در میدان تجریش، شمال شهر تهران واقع شده است. 



1 31 لحظه ای که حجاب برتری خود را به رخ می کشد +تصاویر


1 34 لحظه ای که حجاب برتری خود را به رخ می کشد +تصاویر


1 7 لحظه ای که حجاب برتری خود را به رخ می کشد +تصاویر


 1 2 لحظه ای که حجاب برتری خود را به رخ می کشد +تصاویر


خواهرم!

گوهر وجودت را با صدف حجاب

از گزند نگاه بدخواهان در امان دار

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 14:18

وبت خیلی زیباست همه آدمهایی که افکارشون زیبا باشه اعمالشون هم زیباست

ممنونم.لطف دارید.

افسانه شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 17:59 http://پدر شهیدم

حجاب!!!!!
یعنی
من!!!
مجهز به آنتی ویروس هوس و وسوسه هستم.
فرزانه جون ممنون از اینکه به من سر زدی دوست گلم.
راستی قالب وبلاگت عالیه .عاشق حاج ابراهیم همت ام سردار خیبر.
راستی من خداییش از وبت خیلی خوشم اومده.

آرامش شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 16:25

سلام ، خیلی جالب بود، ای کاش ما زنها ارزش خودمونو پیش خدا میدونستیم و میفهمیدیم که خدا برای ما زنها ، اعمال رسیدن به دوستی با خودشو چقدر آسونتر از مردها گرفته. حیف که خیلی ها نمیدونن و من دیر فهمیدم ولی به خدایم بسیار امیدوارم ، انشالله شافعمون امام حسین پسر حضرت فاطمه زهرا(ع) باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.