خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

ارباب دلتنگم




ارباب دلتنگ حرمتم
حسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جانم
خریدارم نمی شوی ارباب
دلتنگ کربلای توأم یا حسین


♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤

ارباب حال دلم خوب نیست
 من کجا و کربلا کجا
قبول دارم بدم و بی لیاقت
ولی آقا جان خیلی دلتنگتم
فقط یه نگاهی بهم کن


♡❤
♡❤♡❤♡❤


باز چشامو غم گرفته
و این دلو ماتم گرفته


نظرات 5 + ارسال نظر
sina جمعه 16 آبان 1393 ساعت 06:44 http://h-moon.blogfa.com

سلام وب خیلی خیلی جالبی داری به منم سربزن
حتما نظر بزار-
منتظر نظرت هستم.
روزخوش
--------------------
وبلاگ فروش نرم افزار-لوگو-و....
کاملا اطمینانی
http://www.tablighat-man.blogfa.com

دختر چهل ستون و سی و سه پل!

سلام:

آنکه با تو چنین کرد (مرد) نبود،فقط (نر)بود.

مردان ایرانی را که یادت هست دختر عالی قاپو؟

همین چند سال پیش بود که بیش از سیصد هزار نفرشان در خون خود غلتیدند تا دست ناپاک اجنبی به دامان پاک تو نخورد!

همشهری منار جنبان!

سربداران را که میشناسی؟

همانهایی که نگاه شوم حرامیان مغول را به صورت معصوم دختران وطنشان تاب نیاوردند و سر بدار سپردند و ناموسشان را بدست پست اجنبی نسپردند.

نه!او که با تو چنین کرد مرد نبود!

مردان ایرانی شهره اند به ناموس پرستی.

و دختران این سرزمین را با هر عقیده و مرامی ناموس خود میپندارند.

دختر زاینده رود!

یادمان هست که برای پس گرفتن جسد یک دختر ایرانی که به دست مزدوران بعثی افتاد چند شهید دادیم تا جنازه دختر ایرانی هم روی شانه بیگانگان نباشد!

من!یک مرد ایرانی به تو قول میدهم که هنوز هستند ناموس پرستانی که حاضرند جانشان را فدا کنند تا دختر ایران زمین هراسی از نامردان پستی که با تو چنین کردند نداشته باشد.

و شرمنده ام جز اشکی که نثار زیبایی از دست رفته چهره معصومت کنم،در این عیادت مجازی،چیزی ندارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 08:31

ان شالله که توفیق زیارت ارباب نصیبت بشه

ان شاءالله نصیب همه بشه زیارت کربلا

ستاره ی مشرقی یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 17:29 http://jalalh8.blogfa.com

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...
خورشید غروب کرده است...
من لبخندی می زنم و می گویم: اللهم عجل لولیک الفرج
حسین به مهدی نگاه می کند و می گوید:
{مهدی من کسی را نداشتم که بگوید سرباز توئم، اگر کسی نبود یاریم کند،
ادعا کننده ای هم نبود... تو از من مظلوم تری...}
به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم: "دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

[[[ مهــــدی تنهاســت ]]]
فرا رسدن ایام محرم رو به شما وتمام مسلمانان جهان تسلیت عرض میکنم.

بی لیاقت یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 17:13

کاش ادم خوبا و پادشاها یه نیم نگاهی به گداها و خرابا کنن... تا حال دعا،گریه،غم الهی برای بی خداها پیدا بشه و عاقبتمون خشم خداوند نباشه .....
حاجت روا باشی

کاش....
همجنین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.