خاکریز

شهدا

خاکریز

شهدا

سن عــاشقـی پایین اومــده



خاطرات یک "سرباز عراقی"
به پسر بچه رو گرفتیم که ازش حرف بکشیم.
آوردنش سنگر من. خیلی کم سن و سال بود.
بهش گفتم: « مگه سن سربازی توی ایران هجده سال تمام نیست؟
سرش را تکان داد. گفتم: « تو که هنوز هجده سالت نشده! »
بعد هم مسخره اش کردم و گفتم:
« شاید به خاطر جنگ ، امام خمینی کارش به جایی رسیده
که دست به دامن شما بچه ها شده و سن سربازی رو کم کرده؟ »
جوابش خیلی من رو اذیت کرد. با لحن فیلسوفانه ای گفت:
سن سربازی پایین نیــومده سن عــاشقـی پایین اومــده»

نظرات 2 + ارسال نظر
سید یزدان- یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 19:49

خیلی خاطره قشنگی بود
قربون شجاعتش برم من
کاش ما هم خدا را بزرگتر از همه در دلمان جا بدهیم

کاش....

گردان سایبری خیبر دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 17:53 http://kheybar88.ir/?page_id=327

بسم رب المهدی (عج)

• آنـقـدر بـایـد بـدویــم تــا وقـتـی امــام زمــان (عج) آمـد ،

سـرمــان را بـالـا بـگـیـریـم و بـگـویـیـم :

┘◄ آقــــــا بـیـشـتـر از ایــن جــان نـداشـتـیـم ❤

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خدمت شما همسنگر گرامی

طرح ختم صلوات وقران برای ظهور امام زمان در گردان خیبر

شروع بکارکرد واز شماهمسنگر گرامی دعوت میکنیم مارادراین

طرح همراهی بفرمایید(برای شرکت دراین طرح به ادرس ماسربزنید)

اجرتون باامام زمان

یاعلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.